onsdag 13 november 2013

Gizmo tar igen sig

Gizmo tar igen sig. Här i det förra huset vi hyrde. När det blir allt för varmt i matte eller husses knä då lägger jag mig gärna på golvet och svalkar av mig en stund. Jag skulle så gärna legat kvar i husses knä men både han och jag blir så varma.

-Ser ni vad lång jag kan bli. Och skönt är det att sträcka ut sig också.
-Vet ni husse mätte mig för ett tag sedan och då var jag 45 cm över ryggen sedan kommer ju mitt söta huvud och svansen där till. Jag växer fortfarande för jag är ju som  sagt bland annat Main Coon och de växer inte klart förrän de når en ålder av 4,5-5 år, så undra hur jag kommer att se ut då ??
-Nä nu ska jag göra annat ses snart igen. -Mjau på er alla människobarn och vuxna och givetvis alla katter och hundar som finns där ute.
Skönt på golvet

Mjau

Myser i husses knä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar